Fredagsmys

Publicerad 2012-03-30 Tid 21:54:45

Detta e mitt fredagsmys ikväll! En banan, keso och Ramlösa persika/hallon. Sjukt god Ramlösa! Ni som drack shio när det fanns, den smakar näästan så! ;)

Sandra åkte hem för en stund sen. Hon skulle jobba 22-06. Känns jätte kul att få jobba sånna tider sen. ;P men jag säger till mig själv att det bara e en period! Har sagt tusen gånger innan att jag aldrig ska tillbaka dit men de e änna bekvämast så just nu.
Skitsamma. Vi tar det som det kommer!
Det har iaf varit en kanon dag! Om man bortser ifrån att bilen har stendött. Klantskalle som jag e har jag lämnat bagage lampan tänd. Lr inte jag... Jag skyller på barnvagnen som glidit emot knappen ;P och de e ju faktiskt sant.

Nu har jag precis gjort ett magpass här hemma eftersom jag inte kan ta mig till gymmet på hela helgen! Ska fjäska för Andreas i morgon o se om han inte kan stanna hemma en liten stund så jag får sticka iväg till gymmet en sväng. Jag har verkligen inte hunnit träna på hela veckan! Vadå abstinens?!

Jaja men nu e de fortfarande fredag och kvällen e här. Ska titta på bb o beställa två anatomi böcker. Måste komma igång me pluggandet innan jag blir galen!

Hoppas ni har haft en kanon dag/kväll!
Pössåkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback