Fin helg

Publicerad 2012-03-18 Tid 20:44:30
Då var denna helgen slut då. Aslutar den med lite turkisk peppar framför tvn ;)
Idag har vi som sagt varit hos mina föräldrar och käkat våfflor med resten av familjen. Dvs mina systrar och deras gubbar samt mormor :) Mysigt!
Igår var Sofia, Kristoffer och lilla Meya här. Riktigt kul och Meya var ett riktigt charmtroll, dessa ungar. Kan man få nog av glada barn? :)
Dock var inte Lexus hela tiden så lycklig. Han dunkade huvudet i bordshörnet för andra gången. Fast andra gången mycket hårdare så det bara forsa blod :S usch! Men det var ju ingen fara. Men det såg hemskt ut för stunden!

Sååå...nu ska vi ha ett runt bord ändå. Lexus flög in i bordet två gånger ifrån samma håll. Sen kommer Meya flygandes ifrån köket och snubblar på mattan men missar hörnet, PHJUUU vilken tur!!
Kunde gått riktigt illa i den farten kan man säga. Så visst kan man ha hörnskydd och det får vi ju sätta på nu men hur snyggt e det? Jag byter hellre till ett barn-anpassat bord. Men skydden får såklart sitta på tills dess. Säkerheten först!

Nu e jag döööö trött! Har drömt för mycket idag tror jag ;D
Kollat på massa hus och lekt med tanken om flytt hit o dit. Men som sagt. Vi leker med tanken. Om några år kanske vi inte e några edet bor alls. Eller så e vi det. Who knows?
Göteborg i mitt hjärta ♥

Men om man någon gång blir göteborgare igen? Ja ...det återstår att se.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan o bara vara. Njuta av att det e  måndag i morgon och solen ska skina. Pöss på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback