Färger

Publicerad 2012-03-20 Tid 20:35:17
Idag blev det en sväng till överby igen. Kunde verkligen inte hålla fingrarna i styr!
Jag har velat ha ett par mint-grön-blå byxor riktigtlänge och såg attdet hade ett par på cubus. Men närjag kom dit var färgen inte alls rätt :( Så ända sen dess har jag försökt hitta rätt byxor och nu äntligen hade gina fått in ett par i rätt färg! :D Liiite blåare än ad jag ville men jag gillade dom ändå.
såå nu har jag fått lite pasteller i garderoben ;D
Sen så köpte jag även en riktigt knallig blå kavaj som jag också velat ha länge. Har bara inte hittat någon förän nu. Känns gött kan jag säga er då jag inte unnar mig sånt här speciellt ofta.
Kanske lägger upp bilder på det när jag har det på mig någon gång.

Jag tycker de e så kul me alla färger. Speciellt när man e solbränd ;) Känns som att pasteller alltid kommer tillbaka till vår/sommaren men nått som inte varit inne e alla dessa neon/skrikiga färgerna. Nice ;)

Jag har seriöst inget roligare att skriva om haha! Jag känner mig rätt less på det mesta runt omkring och jag e som vanligt trött på folk. Jag e så glad jag har dom jag har runt omkring mig. Dom som betyder mycket och ger lika mycket som dom tar. Jag e är trött på otacksamma människor som bara snor ens energi så nu tänker jag sluta lägga energi på energi tjuvar. PUNKT!

Nästa vecka ska jag till götet med min älskade Anna på lite roligheter. Cant wait!!






Sofia

Ja eller hur. Patetiskt men samtidigt synd om dom. Dom blir fast i så många år. Usch.



Är kavajen från vero moda tro? Isf har jag med spanat in den. Så snyggt! Färger e roligt. Har ett par kornblå byxor ;)

2012-03-20   23:42:22   Website: http://junisofia.blogg.se/


Sofia

Ja eller hur. Patetiskt men samtidigt synd om dom. Dom blir fast i så många år. Usch.



Är kavajen från vero moda tro? Isf har jag med spanat in den. Så snyggt! Färger e roligt. Har ett par kornblå byxor ;)

2012-03-20   23:42:30   Website: http://junisofia.blogg.se/


Sofia

Ja eller hur. Patetiskt men samtidigt synd om dom. Dom blir fast i så många år. Usch.



Är kavajen från vero moda tro? Isf har jag med spanat in den. Så snyggt! Färger e roligt. Har ett par kornblå byxor ;)

2012-03-20   23:42:31   Website: http://junisofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback