Publicerad 2012-03-02 Tid 23:35:04

En ny dag imorgon. På måndag börjar jag mitt nya liv!
Jag vet inte hur många gånger jag sagt det till mig själv.
Idag när jag träffade Sandra kommenterade hon hur tunn jag blivit. Jag e egentligen inte så värst mycket tunnare än vad jag var förr men nu e ju varenda gravkilo borta. Även om jag gick ner kilona fort var jag ju fortfarande lite hullig. För att vara mig måste jag tillägga då. Hull väger inte speciellt mycket och har förmodligen ersatts med muskler i min kropp så jag förstår väl vad det är hon ser.
Hon menade inget illa men tack vare att hon sa det gick det upp ett ljus för mig. Min matlust suger totalt. Igår gjorde jag sallad till middag för tanken på nått annat fick mig att må illa.
Jag vet att jag blir sån tack vare alla hjärnspöken men jag har inte insett att dom var där förän jag upptäckte hur dåligt jag faktiskt äter.

Idag skulle vi köpa fredagsmys. Lite godis och sånt men jag köpte inget till mig. Jag äcklas av allt godis. Sandra hade med sig massa gott i morse och jag fick i mig en halv kaka.

Mitt fredagsmys blev en halv rostad macka och ett glas cola. Som sagt.
På måndag börjar mitt nya liv.

Jag önskar att jag hade lite mindre läsare så jag kunde skriva av mig helt. Men vafan nu e det som det e.

Nu ska jag, efter 4 timmars sömn natten som var ( jag behöver 8 för att fungera normalt) sova. L vaknar tidigt och A ska jobba. Han somnade btw tidigt som fan ute i soffan och vägrar gå in. Jaja men då ska jag inte störa honom då ;)

Godnatt mina vänner. Hoppas ni haft en fin dag!


Pössåkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback