Bored

Publicerad 2012-03-08 Tid 15:28:16
Lexus bara sover, sover och sover.  Han sover så mycke mer än andra i hans ålder tror jag?
Jahopp....Så roligt dårå....

Snön smälter sakta bort också. Så skönt! Kan leva med slask en dag eller två. Lite wierd att det kan vara tio plus en dag och sen helt plötsligt dagen efter är det 5 minus. Inte idag men såg att det skulle bli så nästa vecka om jag inte såg fel. Stört. Men vi bor ju i sverige så de e la inget konstigt egentligen.

Jag och Andreas har bestämt oss för att sälja huset, bosätta oss i en billig hyresrätt och köpa hus i thailand.

När i blir gamla då ;D Haha! Jaa planera måste man! ;D

Ett sånt här hus tänkte jag mig då. Ska börja en insamling så att vi får råd inom kort.

Så skänk pengar till Rädda familjen Åkesson/Wallander ifrån sverige fonden så ska vi snart kunna lösa detta. ;D

 

Ps: Måste ju beräta att jag driver. Det e tydligen folk som inte fattar när jag e oseriös i min blogg. Haha ;D

 

 



Mamma

Hahhaaa! Ska absolut donera pengar till rädda fam Å/W fonden.Tror bestämt att jag även får göra en rundringning i släkten.:)

2012-03-08   22:46:53


Bella

bra där mamsi! ;D

2012-03-09   10:01:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback