Blöta dagar.

Publicerad 2012-03-09 Tid 10:20:38
Idag vill man  ju inte sätta sin fot utomhus. Det räcker att man touchar backen med skosulan så e man dyngsur. Det är nackdelen med denna årstiden. Allt e så blött oh gojsigt. Men det positiva är att allt smälter bort och i morgon lär det vara så gott som borta :)

Jag har precis fyllt i mitt senaste träningspass i min träningsdagbok. Konstigt, innan kom jag aldrig ihåg vad för vikter jag tog osv men nu är jag skaffat en dagbok som jag e kass på att fylla i minns jag det ändå? Jag kan sätta mig flera dagar efteråt och komma ihåg exakt hur mkt jag tog. Lite komiskt.

Nä jag har försökt skriv ett inlägg i 40 min nu haha! Lägger ner här. Har för mkt annat för mig.

Ha det bra så länge!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback