App update

Publicerad 2012-03-04 Tid 10:14:40

Testar nya uppdateringen på blogg appen. Tänkte se om det går att kommentera nu?

Anyway. Söndag idag och vi ska äntligen komma iväg och storhandla!! Fan det har varit så tomt på goda ting här i skåpen. Nu ska ja köpa hem massa nyttigt och gott så kg kan få igång min matlust igen :)
Idag gick jag upp 6. Fortfarande inte lyckats få i mig frukost. Inte så lyckat.

Meeen. Har granskat mig själv och kommit fram till attjag e rätt nöjd ändå. Jag vill inte gå upp i vikt. Jag e född sån här det enda jag vill e att få mer muskulösa ben, rumpa och mage framför allt. Armarna borde kanske vila ;P
Så det jag ska göra nu e att byta ut all
Äcklig och ohälsosam mat mot bra, nyttig och god mat :)

Råsmart är en del av mitt nya liv! ;D



Bilden e förresten gammal. Tog med en random bild bara för o se så att allt funkar som det ska.



Sofia - mamma till meya Alexis

Ja! ;)

Jo men hur häftigt är det inte att det är palmer

Mitt i storstan lixom? Min kompis var där på långresa en gång och efter alla bilder blev jag helt kär;)

2012-03-04   10:39:08   Website: http://junisofia.blogg.se/


Camilla - Mamma till Naemi

wow, nu funkar det ju!! =) hihi.. härligt!

Du är supersnygg som du är!! =)kramar ♥

2012-03-04   10:40:23   Website: http://millamirakel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback