Act a fool

Publicerad 2012-03-31 Tid 11:51:56

Vissa människors handlingar bevisar vad dom går för. Tänk att jag litat på människor så mycket innan som faktiskt inte alls går att lita på.
Varför ska folk vara så fula? Backstabba och inte stå för sitt skitsnack eller hur dom agerat e tydligen så man ska göra för att vara "normal".
Jag har varit så lojal mot vissa som inte förtjänat det. Varför? Suck! Mamma säger att jag e en alldeles för förlåtande person och hon har kanske rätt.
Äsch! Detta e negativitet! Vad jobbigt man måste ha det om man ska vara sån hela tiden. ;)
Det e bara svårt att släppa ibland. Och jag kan inte säga nej när jag egentligen borde. Jag gav ut mitt lösen till folk som egentligen inte borde få läsa min blogg. Varför? För jag kunde inte säga nej.
Helt plötsligt hör folk av sig :
hej! hur är det med dig nu för tiden (as if u care? har du läst min blogg så vet du?) kan jag få ditt nya lösen?" som sagt min blogg e till för dom som bryr sig och vill mig väl och inte bara läser för att ni e så äckligt nyfikna!
Kommer byta lösen inom kort igen. Och då kommer jag skicka ut det till dom som "förtjänar" det.

"just cant live that negative way, make way for the positive day!"

Detta var mitt sista neggo inlägg, har jag sagt det innan? Haha!
Men Jag skriver det också för att ni ska veta att jag vet.

Ha en fin dag alla!



Fia

Ge inte ut det då! Det drabbar bara dig i slutändan och låt dom inte njuta av att veta något. Så många jag har raderat sen Meya kom. Dom tar min energi och ger mig inte ett skit och vill du veta nått härligt? Jag saknar INGEN. Dom är inte värda att veta

Någonting.



Sen får du skriva vad du vill för det är din blogg och ditt liv. Bara ditt! Det är lätt att manipuleras av idioter, tyvärr...



Kram i

2012-03-31   13:36:39


Bella

Ja du har så rätt Fia!

2012-03-31   15:39:08


Alexandra

Haha jadu, det är lättare att skriva vad vi INTE ska göra.. Men allt får ha sin tid, vi börjar med att göra ordning ett rum där nere och Lovisas rum! Sedan får vi ta det lite som det kommer :) Innan vi flyttar så ska vi måla om utsidan och sådär..

2012-03-31   16:25:11   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/


Sandra K

Du är för snäll Bella precis som din mamma säger.. Stå på dig och ge inte ut lösen till folk som inte förtjänar att veta något om ditt liv.. Folk är nyfikna men låt dem vara det och fokusera på dina äkta vänner istället :)

<3

2012-03-31   19:38:28   Website: http://nogg.se/zandystankar


Emelie

Du gör helt rätt! Ingen ide att ta massa energi för skit :P

2012-04-04   07:07:29   Website: http://ememat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback