A good feeling

Publicerad 2012-03-19 Tid 11:14:49

Visst e de skönt med dagar som bara känns så jäkla bra?
Det är ingen märkvärdig dag alls. Allt känns bara extra bra idag :)
Kan väl ha o göra med vad vi bestämt oss för att kanske, och då menar jag kanske göra i framtiden. Det e bara så skönt att slippa känna sig låst för all framtid. Och allt beror på art jobben finns.
Syrran föreslog att vi kunde köpa hus i Kungälv eftersom det ligger bra och e billigare än götet. Men asså, så mycket dyrare e de faktiskt inte. Vi får helt enkelt se om det ens blir nått av detta. Måste påminna mig själv ibland att vi BARA LEKER med tanken. Inget är bestämt ;)

Just nu har jag inget att göra. Väntar på att tvätten ska bli klar och att Lexus ska vakna. Så de e väl därför jag har lite tid över att njuta av dagen ;)

Har lite huvudvärk men de e ju inget nytt. Tror den e stress relaterad? Förstår inte annars varför jag ofta har sån huvudvärk. Jag har iaf konstaterat att det inte beror på ppillerna och de e ju gött.
Många sätter ju in en spiral o grejer efter dom fått barn men jag tycker p piller e bekvämt.
Äsch. Vem bryr sig? ;)

Jag har btw gått med i en tävling nu. Man ska nå sitt mål inom träning på hundra dagar och så utser dom en vinnare som dom tycker gjort ett grymt jobb. Jag har ju inga mera mål så jag lär nog inte vinna. Men de e ju något som gör en lite mer motiverad och de e ju alltid kul :)
Man kunde välja olika grupper och då valde man mellan viktminskning, viktökning eller kondition. Kan ni gissa vilken jag valde? ;)
Men jag ska inte gå upp i fett utan nu e det muskelbygge som gäller. I lagom mängd. Fitness tränade tjejer e så sjukt snygga och så vill jag också se ut ;D

Jag läste i en annan blogg om hur brösten kan bli efter en graviditet ;) tänkte tipsa om en grej. Detta funkar ju bara om du har lite bröstvävnad sen innan och inte e helt platt.
Jag vet att många tjejer e rädda för att träna just brösten för att dom inte vill träna bort dom. Men som jag tror de flesta av mina läsare vet så krävs det jäkligt mycket för att man ska göra det. Bland annat en hel del deffande.

Men nu till saken. Om du tycker du blivit slapp och tom efter graviditet så styrketräna fram dina bröstmuskler ordentligt. Träna ganska tungt men inte så tungt att du får ont. Säkerheten först! Glöm ej!

Du blir fastare av detta även om du kanske ite kan bli som du var innan. Och du får dig även ett lyft och saker sitter helt plötsligt där det ska igen ;)

Haha vilket långt inlägg! Jaha men då har ju mina läsare nått att göra iaf!

Ett till tips för er som inte trivs på gymmet! Ladda ner tränings appar på din iPhone. Sök på workout. Det finns massa kul som e lätt att fixa hemma ;)

Nu ska jag kika på det hills! Ha en underbar dag!





Sofia

Eller så opererar man dom..

Kommer jag faktiskt göra när jag fått mina barn. Folk får tycka vad dom vill men det är för min skull.. ;)

2012-03-19   12:22:01   Website: http://junisofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback