Words

Publicerad 2012-06-10 Tid 12:22:51

Tänk va mycket lättare det hade varit att blogga om man kunde sätta in en känsla istället för massa ord. Blablabla blablablablaaaaaaa! Orka förklara hur dagen känns och ser ut. Skulle vilja ta en bild, klistra in och den rätta känslan förmedlas direkt. Omöjligt ju.

Men vi säger såhär. Jag e trött. Seg, det regnar. Sitter i soffan under en filt och glor på tv med en kopp kaffe i handen. Andreas och Lexus sover. Som jag sa igår. Jag älskar lugnet men får ångest av att inte göra ett skit.
Igår när jag skulle lägga mig gick jag igenom huset och bara tittade mig omkring. Det var städat!
Inte massa prylar, kläder eller leksaker överallt. Det kändes fräscht! Och det tack vare att JAG fick mig ett ryck. Fyfan för att vara hemmafru haha!
Jag undrar hur det kommer bli sen när jag börjar jobba och jag också kommer vara trött efter en dag på jobbet. Vem ska städa då?
Det kändes iaf som en slags befrielse att se sig omkring och känna att detta är MITT verk haha! Låter kanske wierd men jag befinner mig in a wierd place right now.

Jag satte mig på altan igårkväll och lyssnade på all fågelkvitter. Varför gör jag inte det oftare? Vilken sinnesro!
Ah, just det. För vi bor på jordens regnigaste plats. Glömde. ;)

Nä. Om man skulle ta sig en dusch. Ett badkar hade varit lyx en dag som denna. Men nån sån lyx känner vi inte till ;)



Sofia

Förstår precis vad du menar. Och jag får med en skräck-känsla utav tanken på att plugga/jobba heltid sen. Nu i sommar ska jag jobba 3 dagar i veckan typ så då orkar man ändå... Om man ändå kunde slappna av när det ligger leksaker överallt men jag får total panik och Meya drar ut hela sitt rum ÖVERALLT!!!!!



Suck.

2012-06-10   14:08:42   Website: http://junisofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback