Sunday

Publicerad 2012-06-03 Tid 14:12:13

Trött är bara förnamnet! Haha ;)
Igår kväll firade vi fina Alex! Vilken lyckad kväll och jag ångrar det inte en sekund att jag stannade kvar så länge! Träffade så många underbara människor igår och har nog aldrig blivit bemött på det sättet innan. Vilket gäng! Guldkorn hela högen! :)

Idag e jag som sagt trött! Kom hem runt två och upp med min underbara unge klockan 05.55. Underbart? ;)
Helt ok faktiskt. Så tidigt hinner man inte känna hur sliten man är. Men när han varit vaken under dagen har han varit himla självupptagen vilket passar mig perfekt en dag som denna. Jag har slappat i soffan medans han har röjt. Han lekte med leksaker han inte lekt med sen.. Ptja han var en sisådär 7-8 månader haha! Allt var intressant idag och när han ville umgås med mig var det bara gos och inget gnäll. Tack lilla ängel :)

Idag e det söndag och vi vet alla vad som väntar? ;)
Jg ska fräscha till mig och ta med kotten till boströms för att inhandla massa gott till ikväll. Bb finalen e ikväll och se e fan tråkigt! Va ska man nu titta på? ;(
Vem vinner? Amandus tycker jag! Men hanna j kan väl också få vinna. Så länge inte fjortisen Annica vinner blir jag glad.

Nu borde jag egentligen röja lite här. Satan va gött det ska bli när lekrummet e klart. Visst kommer det vara leksaker överallt ändå men inte hela tiden. Leksaker? Det ligger pjäxor, skor, slevar och en vattenkokare här? Behöver lexus verkligen leksaker haha! Han verkar ju intressera sig av allt annat.

Nepp. Slut babblat! Ha en fin kväll och tack Alex o Co. För igår!



Emelie

Naw tack för din fina kommentar :) JA det är tråkigt att det inget blev men har vart sjuk from hell och i lördags va det värst men nu äntligen börjar det släppa! Så bokade nästa helg ist ;)

Man känner att man behöver ut och röjja ibland och det blir lite väl sällan för mig ;)



Tycker det va helt rätt som vann kunde vart Amandus oxå men tyckte Hanna skulle använda dem väl pengarna så det är skönt för henne och barnen :)

Hahaaha skrattade så när Gry sa att Simon och Hanna va fina ihop för jag sa precis samma ;)



Pöss

2012-06-04   10:54:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback