Stolt mamma

Publicerad 2012-06-13 Tid 12:30:39

Har jag sagt att jag älskar min lilla plutt? ;)
Dt behöva ju såklart inte sägas egentligen. Men när ens lillfis är duktig blir man så himla stolt!

Lexus var trött och det var dags att sova lunch. Jag frågar honom vart nappen är och han tittar med en min som säger att han inte vet. När jag hittar nappen säger jag: Hääär är nappen! Med en glad ton och han ger mig världens leende och bokstavligen springer in och klättrar upp i sängen och lägger huvudet på kudden. Jag bäddar ner honom, säger Godnatt och går ut ur rummet.
Han satte sig inte ens upp för att protestera utan gosade bara in sig i kudden och nu, knappt fem minuter senare har han somnat. Så underbart!
Det är inte ofta han går med på att sova trots att han e trött. Man brukar åtminstånde få bråka liite iaf ;)
Det brukar man ju få göra när man vänjer av sina barn med ny säng. Dom flesta jag känner har kämpat ordentligt. Får hoppas vi slipper det :)

Nu sover han som sagt och jag ska fixa lite lunch. Dör av hunger!
Jag beställde även bordet precis 😊 det ska vara här om tre veckor Max! Får hoppas det stämmer så vi kan bli av med detta fula bordet någon gång!

Nä, käk var det! Pöss




Emelie

Han är ju sååå söt :) Va skönt att det funkar! Jag vågar inte byta ännu eftersom Tildes säng är på bottenplan och hon går itrappan så fort hon är nere! Får hoppas vi vågar sen när vi flyttat ;)

Pöss o kram

2012-06-13   14:53:04


Emelie

Haha det har jag inte ens tänkt på ;) jo jag har faktiskt dörr till hennes rum :) ska kolla efter en fin liten säng till henne brukar kunna få tag på fina på loppisar och sånt :) puss

2012-06-15   12:30:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback