Saturday night

Publicerad 2012-06-09 Tid 23:18:57

Ja då var lördagskvällen snart slut. Jag sitter och knökar i mig ännu mer chips trots att jag mår illa av allt jag ätit haha! Spricker snart!
Sandra och Patrik har varit här och det e alltid lika mysigt att umgås med dom :) Andreas e ju ute och dricker öl ikväll.

Det e skumt detta. Även om jag verkligen njuter av ensamheten (Lexus sover) så blir jag rastlös. Jag borde gå och lägga mig så jag sover djupt när Andreas kommer hem full. Jag bad honom tom sova borta men han ska prompt hem. Jag tål honom inte när han e full. Kanske låter drygt men han blir helt okontaktbar (finns det ordet ens?) och fattar inte vad han sysslar med och jag blir bara så sjukt störd och irriterad då.
Det är lika bra man slipper ses när han e sån. Och ja visst kan jag sova borta men Lexus e inte lätt att natta någon annanstans och jag slipper gärna onödigt krångel.

Han har varit hyffsat lätt att lägga i den nya sängen. Idag har det varit meck men det var väl för att Andreas inte la honom när jag brukar lägga honom på morgonkvisten. Då blir han övertrött och näst intill omöjlig. Meeeen nu sover han :) och de e så mysigt stt vakna till små fotsteg istället för en grinig unge som vrålar på en för att man inte flög upp ur sängen sekunden han vaknade ;P

Nä nu e klockan mycket och jag ska upp 6. Om inte tidigare, det vet man aldrig nu för tiden! Godnatt!



Emelie

Hihihi Sötnosar :)

2012-06-10   10:55:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback