Paralyzed

Publicerad 2012-06-06 Tid 22:22:56

Jaaha. Sitter förlamad i soffan och vågar inte röra på mig. Min rygg tar fan död på mig!
Jag var helt inställt på att gymma idag men vad gör jag? Slumrade till och vaknar upp med världens ryggont! Jäkla super-mjuka soffa :(
I morgon SKA jag va fit for fight igen! Har vilat aaallt för länge nu.

Igår hängde jag med en av mina närmsta. Käkade lite på donken innan vi drog hem jag och Anna och där sprang vi på stefan. En vän till mig som också ska gå ptschool. Han har kommit ganska långt i pluggandet och ska ge mig hans böcker som han redan e klar med. Guld!!
Jag måste ta tag i detta på riktigt nu. Visst har jag pluggat men inte helt helhjärtat måste jag erkänna. Jag e för trött på kvällarna så detta måste göras dagtid när Lexus sover nu framöver.

Ååh! Jag e hungrig men vill inte röra mig!! Fan...




Emelie

Lägg dig på golvet och låt ryggen dra ut sig.. Det får jag göra när jag legat i nåt mjukt och sovit.. svinjobbigt när dte blir så :( hoppas det gått över idag pöss o kram

2012-06-09   09:14:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback