Kortslutning

Publicerad 2012-06-04 Tid 12:17:44

Jag gör mig själv helt galen!
Jag ser hur folk gör stora vändningar i sina liv. Läser så smarta citat osv. Vilka citat ska jag lyssna på? Idag känner jag mig vilsen som en.. Jag vet inte vad.

Jag tänker så att hjärnan snart exploderar!
Jag har alltid sagt att man ska leva i nuet men vad gör jag? Jag lever ärligt talar för framtiden. Väntar på bättre tider och låter tiden rinna iväg. Vi lever IDAG! Vart på vägen glömde jag det?

Idag funkar jag inte. Jag får inget gjort. När Lexus inte e vaken sitter jag med telefonen i handen och väntar på att nått kul ska hända. Som vadå?

En vän till mig har fått säga adjö till sina framtidsplaner. Pga att saker inte alltid blir som man vill. Varför lär man sig aldrig? Man vet ALDRIG vad som händer i framtiden trots att man kanske känner sig otroligt säker den dagen man bestämde hur framtiden skulle bli. Varför fokuserar vi så mycket på framtiden! Det är NU vi ska leva. Jag e så kass på detta!
Vad vill jag idag? Vilka steg vågar vi ta och vågar man hoppa?

Haha fluummmmmmmmm!!!
Rädda mig?



Emelie

Åååh jag förstår precis hur du känner!! Jag har vart tokig i flera veckor snart månader

:(

Levt alla känslomässiga stormar på en gång och man ska verkligen leva nu men man glömmer bort hur man ska göra eller så kan hjärnan inte slappna av tillräckligt så kroppen är som en stålvajer!

Oufh!

Jag blir så trött på mig själv för jag har det bästa jag kan ha egentligen men hela tiden så upprepas det ett mönster som gör att man lever för hoppet ?

Men det ligger nog i en själv att försöka klara av att leva i nuet och faktiskt njuta av det,

för vem vet om vi lever i morgon och vill man då ha tillbringat sin sista dag på jorden genom att vara arg eller ledsen eller stressad eller förvirrad ;)



Nä jag ska nog lära mig att meditera Det kanske kan funka har redan provat ALLT annat (förutom knark och det provar jag ALDRIG)

Hoppas att du kan komma till ro iaf för det är inte roligt med den känslan :( den förhindrar en att leva. Puss o kram <3

2012-06-05   08:49:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback