Hunger?

Publicerad 2012-06-10 Tid 22:07:00
Den senaste tiden har jag varit konstant hungrig men utan matlust. Det suuuuger!
Jag har trott att det berott på attjag äter onyttigt och behöver mer näring för det senaste har jag verkligen tappat kontrollen vad gäller mat.
Men, efter en veckas tryck över bröstet och ont i magen har jag konstaterat att jag har magkatarr. Trevligt!
Med ett humör som kan vända på några sekunder och känslan att man börjar tappa kontrollen så fattar jag. E de sånhär man blir när man e van vid att ha ett stressigt jobb?  Blir man galen av att vara ledig för länge?
Haha..

Nu har jag bestämt mig. Det är måndag i morgon och då startar man alltid på nytt?
Jag ska sluta stirra på vad som kan vara mitt liv och leva och njuta för dagen istället! Lättare sagt än gjort men nu kör vi!
Jag ska tillbaka till träningen för idag e ändå ryggen helt ok! Jag behöver verkligen gymmet, det räddar mig i alla lägen!
Äta bättre och ta hand om mig själv. Ska börja med att köpa hem vitaminer!!

Jag har precis kpt hem nya dermalogica produkter. Man e så van att det håller länge så när det väl tar slut e man aldrig beredd. Så en ny special cleanser och en skin prep scrub rikare e jag och täk att det kan kännas så bra att unna sig sånt!
Jag vill unna mig lite inredning också men snart kör vi igång med övervåningen (hoppas jag) så då ska vi ju inreda lexus sovrum och vårat nya sovrum plus ett lekrum. Får kanske hålla i slantarna till det istället ;)

Mina inlägg har blivit så onödigt långa det senaste så jag avslutar har!
Hoppas ni haft en fin söndag!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback