Friday

Publicerad 2012-06-01 Tid 12:14:59

Godmorgon!
Nu e jag sådär dålig på att blogga igen. Men jag har varit äckligt trött det senaste! Blev inte mycket sömn när jag var i Oslo så det skulle jag ju försöka ta igen när jag kom hem. E sämst på det!
Trötthet leder till dålig matlust vilket leder till en ännu tröttare och segare Bella.
I natt vaknade Lexus klockan tre. Klarvaken och busig, hade jag energi? Nej!!
Han stod och hoppade i sin säng och gapade så högt han bara kunde. Why oh whyyyy?? Haha!
Trodde han skulle sova längre idag men icke. Jag visste att han var trött ändå så det var bara upp, i med lite välling sen la jag sprattelgubben i sin säng igen och efter lite sura miner somnade han. Och han sov till tio! Tack! Då sov jag också.
Jag hann inte fatta att jag hade sovit när jag vaknade vid tio igen. Sov i två timmar och hade inte ens lagt märke till att jag började somna. Hur trött var jag?

Nu tar han en lur igen. Jag tänkte spana efter en ny säng till honom. Sånna här nätter hade det varit skönt om han bara kunde trampa ur sängen själv och klättra upp till oss. Inte så lätt med en spjällsäng. Ska kika på vad Ikea har för grejer.
Sen vill jag ju ha mitt soffbord också. Ett jävla tjat om det där jävla bordet haha! Men hittar jag ett i den stil jag vill ha är det för stort eller för litet. Hittade ett superfint på mio men de var för långt för att det skulle bli snyggt här hemma i vårt fyrkantiga vardagsrum. Avlångt skulle ju såklart funka, men detta var jättelångt :(

Så nu suger jag på det där Ikea bordet. Igen! Vitt med glas skiva. Så fint! Men de blir så jäkla vitt!!

Jaaaja. Kanske inte gör så mycket. Får byta till färgglada gardiner och inredning ;)

Nog om detta! Dagen blir nog lång och tråkig! Vädret suger och Andreas ska jobba till sent ikväll :/ tråkigt! Hade velat hänga med på en grej ikväll men ibland blir det inte som man vill!
Morgondagen vet jag inte hur det blir. Hade varit kul minst sagt men vi får se. Andreas och hans jobb asså ;) men, han gör det för en god sak skull så jag klagar inte! Min duktiga, underbara man! Ja, jag säger man för även om vi inte e gifta så e han ju min man. Det finns ingen annan, någonsin! ❤

Nu håller vi tummarna för denna veckan och helgen som kommer. Må regnet hålla sig undan för nu jävlar ska vi sätta igång med taket! Annars bygger jag en ställning själv runt huset och lägger över en jävla pressening! Eh.. Kanske inte ska säga för mycket ;)

Ohwell! Nu blire kardashians! Pöss på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback