Breathe

Publicerad 2012-06-05 Tid 08:03:53

Godmorgon! Klockan fem klev vi upp idag. Förstår inte varför men ja jo visst. Varför inte!

Det ser ut som vanligt. Lexus sover och jag dricker kaffe framför the voice. Morgonstund har verkligen guld i mun ;)
Jag försöker att inte stressa upp mig. Igår satt jag och bet mig i läppen och hjärtat slog i 200. Utan anledning? Detta e nog precis vad min stress kommer ifrån. Min hjärna jävlas med mig och stressar upp mig. Tänker aaallldeles för mycket!
Det e jobbigt att vara en tänkare ska jag tala om. Man analyserar sig själv, allt och alla hela tiden. Man blir jäkligt medveten om sig själv men man kan göra sig själv tokig, ill tell u that!!!

Funderar på om jag ska börja gå till en sån där min syster alltid gick till. En som hjälper en att hålla ordning på alla tankar! Vad de nu va för nått? Kunde kanske vara bra.
Noog.

Idag skiner solen och jag och Lexus kanske tar oss en promenix. Ikväll e de back to te gym!! Jag tror jag har pausat en månad nu :P men det behöver man ibland!
Något som suger e att det ska ju regna varenda jävla helg man kan se på vädret!! Hallåååååå!! Det funkar inte så!
Ett, jag behöver sol och värme för att må bra!! Åka upp till nån sjö och bada med lilleman eller bara steka här hemma. Umgås med vänner och njuta av livet.
Två, renovera!!! Vi kan inte fixa tak helvetet om det ska regna. :( jag har ju planerat att det skulle vara klart innan sommaren e slut men nu vet vi ju aldrig när det e klart.
Blä.

Nu ska jag ta mitt bittra humör in i duschen. Hoppas det går att duscha bort det. Haha!

Varför är man aldrig nöjd? Det är skrämmande.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback