Vit chesterfield

Publicerad 2012-01-07 Tid 22:24:23
Vill haaa!! Men efter en lång stunds diskuterande med A så blev den nedröstad :( Äh jag får väl vara glad! Då blir det väl en bekväm soffa ist. Dessa soffor e ju inga soffor man kan mysa ner sig i direkt. Men älskar dom för hur dom ser ut! Jaja, what to do ;)


 

Tur att smaken e som baken ;)

 

 



Alexandra

Wow! Fan vad snygg! :D rövdyr säkert?

2012-01-07   22:31:49   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/


Bella

haha rövdyr? ;D Finns olika priser beroende på vilken modell man vill ha. Måste inte bli aaaas dyrt :)

2012-01-07   23:22:53


Alexandra

Haha :D okej! Riktigt fin iaf :)

2012-01-07   23:29:34   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/


En chic mammas bekännelser

super snygg, men jag längtar efter en mer mys soffa. Vi har två vita lite exlusivare soffor som inte alls är gosvänliga. Hoppas du hittar ngn fin :)

2012-01-08   08:24:51   Website: http://mizztang.blogg.se/


En chic mammas bekännelser

ja men precis :p Det får bli sen när ni köper ett annat hus eller kanske bygger till det ni har nu :)



Ja vita soffor suger, vetinte vad robin tänkte med, lägger ut 25000-30000 på en vit soffa :p vet du vad argumentet var ?? jo att den är lätt att göra rent för spiller man ngt på pärlar det sig som på nya badbyxor :p haha men han täntke inte på vad som händer om man sätter sig med nya blå jeans eller sketna byxor..



Men som sagt, nästa gång blir det en annan soffa, typ divan, mörkare och mer barnvänlig :p Jag kikar endel på sittymobler.se, mio, em, och möbelcenter :p Ligger lite i lä just nu, men förhoppningsvis blir det snart :)



vad är det för soffa du vill ha ?

2012-01-08   14:37:33   Website: http://mizztang.blogg.se/


Emelie

Åh tack för tipset :) Ja nåt behöver man ju till sitt lilla hår denna årstid men även på sommaren då sol och salt gör sitt till :) Åh vad jag längtar btw! Sommar och sol och värme ;)

Jättefin soffa men opraktisk med barn :P Jag kommer aldrig mer skaffa en ljus soffa sålänge mina är små. Går inte att hålla rent. Nä så nu letar jag mörkt tyg till ena sitt delen som va sönder och så ska jag försöka färga det andra men vi får se hur det går :P MÅste ju köpa en jädra massa färg till varje soffdel men det får väl vara värt med tanke på vad en ny kostar ;) jag är lika snål som alltid när det kommer till sånt hahaha Eller så slänger vi skiten och köper en mörkgrå/svart :P

Om jag får komma med ett tips är att köp ngt som är lätt att torka av för man orkar inte hålla på att ta av och på tyget hela tiden.

2012-01-09   07:54:56   Website: http://missyemelie.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback