Varma fjäll

Publicerad 2012-01-15 Tid 20:22:05

Tjenixen! E en så duktig bloggare känner jag ;) suger på att svara på kommentarer också men jag har ett sånt guldfiskminne som ni redan vet! :P

Idag var vi uppe i tid. Lexus sov länge efter sin vakna natt. Han vaknade runt tre och ville sova hos oss och sen låg han o tjöta i timmar!! Man sätter i pluggen men ut åker den lika snabbt igen och då ska man gapa och försöka väcka halva huset. Men ingen annan än jag hade blivit störd av vårat lilla energiknippe :)
Det har varit full fart på honom idag. Han försöker sig på att springa emellanåt och det ser så jäkla roligt ut haha! :)

Som sagt, det blev första åket idag men jag gillar inte vädret. Det har varit plusgrader. Plusgrader och inte en enda som åkt i backarna här innan oss så man kör lätt fast i den tunga snön. Iaf jag :P djup, blöt snö låter det nice?
Det blir samma väder i morgon så då kör vi nog bara på pulka åkning för hela slanten! På tisdag ska se bli kallt och snöigt så då e vi på det igen :)
Något som var bra var det att allt be ju tydligen hälften så dyrt nu innan säsongen drar igång! Kanon! Ett endagars kort kostade endast 170 spänn! Lyx och så har vi backarna HELT för oss själva! Kunde inte varit bättre enligt mig ;) får krupp när de e milslånga köer till liftarna!

Ikväll här i stugan tar vi det lugnt. Jag och svärmor har lekt och busat med lex medans alla killar spelat kort. Nu sitter jag med Markus, Jesper och Marika (svärmor) framför tvn medans dom andra gick ner och spelade biljard. Alla e så trötta men jag e inte alls sugen på att sova. Jag o lex tog en ordentlig tupplur tidigare.

Jaja. Tur jag har min älskade telefon ;) hoppas ni haft en fin kväll! Pössåkram



En chic mammas bekännelser

jag har en plan med lite körsbärsblommor osv, men inte bestämt mig än. På benet har jag också en plan, men vi får se !! :)



skönt med fjällen, vi åker på söndag nästa v :) skall bli awsome !!

2012-01-15   21:07:30   Website: http://mizztang.blogg.se/


En chic mammas bekännelser

det blir inte än, robins kommer gå på endel, så då får han göra sin först och så väntar jag till senare :) är så pepp för att få flytta ngn gång så sparar :)

2012-01-15   21:59:22   Website: http://mizztang.blogg.se/


En chic mammas bekännelser

jag vet inte om det är ngn skillnad, men det känns som om de är mer fylluga, skall fota den 20, då har jag använt det i en månad :) får se om det gjort ngn nytta. Tror att den mascaran jag använder är väldigt skonsam vilket innebär att de inte slits så.



Läste att dina blev lite sköra efetr lösfransarna :/ trist !

2012-01-16   12:26:50   Website: http://mizztang.blogg.se/


En chic mammas bekännelser

fy :/ hoppas dom återhämtar sig snart :) btw du skrev om de serumet du använde att de gav irritation, jag har inte kännt av ngn irritation av detta serum :)

2012-01-16   12:52:42   Website: http://mizztang.blogg.se/


En chic mammas bekännelser

fy :/ hoppas dom återhämtar sig snart :) btw du skrev om de serumet du använde att de gav irritation, jag har inte kännt av ngn irritation av detta serum :)

2012-01-16   12:52:43   Website: http://mizztang.blogg.se/


Emelie

hehe tusen tack :)

tråkigt med plusgrader :P hur länge ska ni vara borta?

2012-01-16   13:26:52   Website: http://missyemelie.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback