Tired

Publicerad 2012-01-23 Tid 20:32:44

Trött. Verkligen trött på så mycket men det hjälper inte. Jag e så trött på folk!!! Varför e människor så dryga? Uppfattar någon mig som dryg? Gör ni det??

Undrar om folk e sånna medvetet lr om det bara blir fel. Känns som om människor inte är vänliga på riktigt. Så äckligt ytliga. Jag e TRÖTT på sånt!

Jag har inget emot att visa godhet mot folk. Varför har andra det? Varför skulle man vilja folk illa?
Jag saknar mina vänner. Då menar jag dom som alltid vill än väl utan massa snack bakom ryggen. Men alla vi har liv på olika håll och har fullt upp hela tiden. All bor i olika städer.

Jag saknar Anna, lillan (min syster utan blodsband), Tina, Tess, Jennifer. Och Patricia förstås! Anna och lillan känner mig på ett heeelt annat plan. Anna e min andra mamma ;)

Men även om dom bott här hade vi förmodligen inte hunnit umgås. De e bara 20 min bort till flera av dom men ändå umgås man inte? Tiden går för fort. Alla har fullt upp.
Samtidigt vill jag nästan isolera mig vissa dagar. Jag orkar inte vara social. Jag har nog alltid varit sån.

Äh. Fan vilket deep talk. Ingen har gjort mig illa om de nu lät så. Men jag e varken dum lr blind och tkr människor beter sig illa. Undrar om som vet att folk förstår? Jag tror inte det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback