Snön öser ner

Publicerad 2012-01-21 Tid 14:08:09
Så mysigt :) Folk gnäller lite på det men det lär ju ite stanna länge ändå så varför inte gilla läget lite?

Våran lila bus sover just nu. Han e vaken allt mer om dagarna och har såå mycket mer energi! Att kalla honom bus minst sagt rätt ord! Skrattar och busar hela tiden det händer mycket när barn kommer upp i ålder. Jag tyckte Lexus hade stor personlighet innan men när dom blir till året, ja ni som har barn i den åldern vet vad jag menar och ni som har yngre får vänta och se ;)

Idag har vi tänkt att bara mysa. Många tycker att mys är öerskattat men för en så jäkla stresskänslig människa som jag e sånna här dagar guld. Andreas leker och tar hand om Lexus så mkt som möjligt så tt jag kan få bara vara. det behöver jag ibland. Egentid för mig är så viktigt!
Vi har absolut inga planer och all tid vi har spenderar vi på varandra. Det som betyder mest ♥
Jag mår seriöst dåligt när jag har för mkt planer. På ett sätt e det skönt men samtidigt återhämtar jag ju mig inte från stress när jag hela tiden ska ha fullspäckat schema. Jag känner att jag mår bara bättre och bättre ju längre tiden går utan att ha massa planer. Det kan se ut som lathet men mitt inre mår så mycket bättre av att ta det lungt. Ta det lungt, umgås med familj och träna. Då mår jag som bäst!
det är så mycket jag vill just nu men varför gnäller jag? Jag gnäller rät ofa och mår kasst av ingen anledning alls har jag märkt. Man får ta vara på det man har innan det är försent!
Jag har en underbar son. Ett hus som är vårt eget. Jag vet vad jag vill bli nu och jag har en man som älskar mig och som gör vad som helst för mig. Och jag älskar honom! Kan man ha det bättre?  Jag gnäller över skitsaker och glömmer det som e bra. Skäms på mig!!


Jag sitter just nu och kikar på mina julgardiner som fortfarande hänger uppe. Haha och det känns fan tungt att ta ner dom!! Jag orkar inte!! Julen kommer stanna länge hos oss tror jag haha :P Men äsch, dom e fina så varför stressa? Tar det när jag har lust. ;)

Hur mår ni idag? Hoppas ni har en fin lördag..för det är väl lördag???

Haha ser så trött ut på denna bilden men jag gillar den ändå :) Mitt söta lilla busfrö ♥





Emelie

vilken härlig bild :)

Tack själv! Jo jag börjar nog må bättre jag med :) Och jag har börjat bry mig mindre om vad människor säger och tänker om mig för som du säger det enda som räknas är ju det man har och bättre att lägga fokus där. Jag har ju antagligen kommit på vad jag lider av också så ska på utredning den 31:e har ju ständig värk i hela kroppen och det har jag haft sen jag va liten och jag har varit på åtskilliga röntgen och utredningar och ingen hittar ngt.



Men sen jag själv gjort efterforskningar så har min panik/stress försvunnit för jag förstår själv nu att jag inte är knäpp hahaha låter flummigt men jaja.



Tack detsamma din blogg är väldigt mysig att läsa går säkert in två eller tre ggr/dag för det mesta iaf :) Finns säkert ngt roligt tips eller knep du har skrivit om eller bara uppdateringar om familjen och det är ju roligast att läsa och se bilder av er kram :)

2012-01-22   06:29:18   Website: http://missyemelie.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback