Pretty nice.

Publicerad 2012-01-13 Tid 08:53:10
Kn inte hjälpa det. Men tycker ombre e så jäkla snyggt! Jag fick inte riktigt till färgen som jag ville och det blir inte riktigt så jämt som jag ville så jag färgade helt enkel över mitt. Men jag ångrar att jag inte lät Madde göra det som var planen ifrån början. Då hade det blivit nice!

Rebecca Simonsen.

 

Meeen nu e jag sugen på en helt annan grej. Inte så där extremt som detta dock :) Har en bild på datorn på en viss the hills stjärna som jag visat Madde. Får se om det blir likadant när de e klart!

 

 



En chic mammas bekännelser

det är inte skönt haha :p men det är bra, jag har sen 14 års ålder haft problem med muskelrna i kroppen och testat allt. vet nte om detta hjälper, men jag tror mer på hokuspokus än mediciner :) man är lite mör idag, men det ger nog med sig !! snyggt hår :)

2012-01-13   09:45:42   Website: http://mizztang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback