Lycka

Publicerad 2012-01-27 Tid 08:30:18

Jag stressar så mycket ibland att jag missar viktiga saker. Jag var så besviken igår när jag insåg att jag inte skulle få göra det jag verkligen, verkligen ville. Jaja. De e som vanligt då tänkte jag.
Men jag lästa mailet en gång till och insåg att saker ite var alla så som jag uppfattat det! Haha jag skulle behöva en broms i min hjärna ibland!

Så nu e allt underbart igen! Det kör i inte ihop sig eftersom jag inte måste göra detta nu. Jag kan vänta :) äntligen når jag ett mål här i livet som jag så länge velat nå och på måndag ska jag ha bestämt mig när det e dags. Anledningen till att jag inte skriver exakt vad det handlar om är för att ingenting e spikat! Jag brukar ramla ner ifrån toppen så fort jag nått den så vi får rör enkelt se men just nu ser jag inga hinder och jag e så LYCKLIG!!!

Denna bilden tog jag igår. Har lagt ett lila filter över för att få till färgen. Ibland fångar inte kameran rätt ljus. Skit tråkigt!
Men tänk en lite mildare himmel och inte lika mörk mark. Så såg det ut här igår :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback