Lördag

Publicerad 2012-01-07 Tid 11:08:37
Godmorgon! Idag fick jag sovmorgon av mina pojkar ;) Så gött och välbehövligt!
Så nu sitter jag och slappar me en kopp kaffe, Andreas duschar och Lex sover men vaknar nog när som helst. Och då bär det av till gräsan för att äta middag med Andreas farmor och farfar. Lite kul att dom e grästorpare tkr jag :P

Igår firade vi tre år jag och hjärtat ♥
Egentligen så va våran treårsdag i torsdags men vi tyckte det passade bättre att fira på fredagen :) Vart en riktigt skön dag som började med träning och sjukt va underbart det kändes att få aktivera mig! Och vad jag insåg hur mkt jag egentligen vill jobba som pt när jag fick hjälpa Camilla lite! Så roligt! Dock hade jag och Alexandra olika kunskap om saker så jag måste nog förfriska mitt minne när det kommer till sånt här! Hon kände ju tom en PT som gett felaktig träningsinfo så då känns de ju lite lurigt att lita på PTs. Bästa e väl att plugga på själv o lite på sin kunskap :P

Kände mig helt energifylld efter gymmet trots att jag sovit urdåligt senaste tiden och det kändes som att kroppen skulle ramla ihop när som helst innan jag tränade. Efter var jag piggare än någonsin! Endorfiner ;) Love it!

Camilla la upp en bild på Jessica Alba i sin blogg har och hennes kropp som inspo. Jag känner ju lite så att hollywood kändisar inte e nått att sträva efter eftersom dom ofta e så jääkla redigerade. Visst kan man sträva efter det ändå men på nått sätt sitter det i mitt psyke att hon inte ser ut så på riktigt. Därför e Tyra sjöstedt min idealbild.
För hade jag Mel B men asså. Jag får ju vara lite realistisk! Ska jag se ut som henne måste jag träna,träna,träna o inte gö nått annat plus operera in två meloner ;P
tyra känns som att hon har ungefär samma utgångs punkt som mig. Kaaanske ngr cm längre än mig dock! :P

 

Sen får vi inte glömma att bränna gör att musklerna syns otroligt mkt mer! Så om man är blek e de inte konstigt att man tkr man ser slapp ut jämfört me Tyra eller Alba ;) Varför tror ni bodybilders smörjer sig "svarta" innan en tävling?

 

Nä nu ska jag sätta på mig mitt face! Så länge peppar i inför ett hårt pass med tjejerna på gymmet i morgon! Sunderbart att man har två andra tjejer med sig så kan ma inte dra sig ut lika lätt ! ;)
Ha en underbar dag!







Camilla - Mamma till Naemi

haha.. såklart Albas kropp är redigerad.. Tänkte jag ju inte på.. Men snygg kropp på bilden så spelar inte så stor roll.

Däremot Tyra redigera nog inte sina bilder och hon har ju grymt snygg kropp, den kommer du lätt få nu när vi ska träna!! =)

Håller med dig, visst fick man massa energi efter man varit på gymmet igår. Det här känns bra, riktigt roligt dessutom! Hjälper såklart en del att både du och Alexandra är med! =)



Nu få vi se till att sola så kommer vi känna oss fräschare än någonsin när träningen kommit igång på riktigt!! =)

2012-01-07   15:00:59   Website: http://millamirakel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback