Longing for paradise

Publicerad 2012-01-29 Tid 23:31:29
Sitter och tittar igenom bilderna ifrån vårat paradis, Filippinerna. Den resan e svår att slå!
Så mycket vacker natur, vackra stränder, öde paradis stränder och laguner. Oslagbart. Tro mig!
Men jag får sån ångest över att så mycket bilder e borta. Alla bilder ifrån den lila kameran vi hade med oss ut på äventyr i el nido. Snorkling turer på helt otroliga platser. Men bilderna finns ju kvar i mitt huvud men de hade ju varit nice att kunna visa upp vad vi fick uppleva. Saknar det så otroligt!

Jag är inte den som edigerar bilder när jag e utomlands. Jag vill visa den nakna sanningen och hur det såg ut på riktigt. Ibland blir inte solnedgångar lika bra på bild som irl o så. Och det e ju trist! Man får se till att ha rätt inställning och tekni på kameran för att få till det.
Anyway, har redigerat lite bilder nu. Preces som dom gör när man bläddrar omkring i resekataloger. Det ser ut på ett visst sätt när man tittar där i och det är så man upplever det när man är där men en kamera som inte e speciellt grym eller har fel inställning fångar inte alltid samma känsla som den man känner och ser.

Vill ni se mina ikke redigerade bilder får ni leta upp dom på facebook ;)


Dom tre sista bilderna är tagna i el nido. Underbara el nido ♥ På sista bilden ser ni en del av byn.

 

Nu väntar sängen. Godnatt!

 

 



En chic mammas bekännelser

Som jag skrev var det precis ett sånt inlägg men att jag mer ville vinkla det åt att dissa alla dissare :) det blir som du säger ett inlägg mot de jag skriver, flummigt i know.



Vi hade det kanon :) nu väntar jag på våren :)

2012-01-30   07:06:46   Website: http://mizztang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback