Kors i taket

Publicerad 2012-01-21 Tid 20:00:16

Min super trötta unge var trött redan vid 18 tiden. Jag försökte hålla honom vaken och lekte med honom men han somnade nästan på mattan så jag fick fixa iordning honom för sängen och koka välling. Så la vi oss i sängen och han drack sin välling. Vi ligger alltid bredvid honom i sängen tills han somnar och sedan flyttar vi över honom till hans säng.
Han somnar efter en stund men vaknar igen efter kanske en kvart!! What?? Kg försöker få honom att somna om vilket han gör till slut och försöker flytta över honom till hans säng men nehe då slår vi upp ögonen och är busigare än någonsin??! Haha ååh jag får krupp!!
Jag höll på att explodera för jag orkar seriöst inte ligga där inne i timmar för att försöka få honom att somna. Han var ju dessutom as trött??
Så, för att inte få psykbryt la jag ner honom i hans säng och jag har hört honom banka och tjöta en stund men nu e det knäpptyst! Kan han ha somnat helt på egen hand??

Var det verkligen så enkelt? Jag vågar inte gå in och titta än ifall han e sådär jäkla lätt väckt som han kan vara ibland men jag håller tummarna. HOPPAS han somnat helt själv :)

Så här e de massa disk och leksaker men jag vågar knappt andas haha ifall han skulle höra nått och bli nyfiken ;)

Någon träning blev det ju inte ikväll. Snön kom och det innebär jobb för Andreas och då måste ju jag stanna med lilla bus. Men men... Hoppas snön försvinner snart! Blev lite bitter på den nu faktiskt när den förstör mina planer :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback