Jan 9

Publicerad 2012-01-09 Tid 08:47:46
Godmorgon!
Sitter som vanligt här med mitt morgon kaffe och njuter under min underbara filt :) Älskar sånna här filtar med "ull" på insidan. Så varma och goa.

Idag så jag nog försöka ta mig till gräsan och hämta mina skidor och pjäxor. Orka känner jag. Haha! Har inget emot att träffa mina föräldrar asså men att åka dit och sen tillbaka bara för o hämta lite grejer e trögt. Speciellt eftersom jag måste ner och rota ibland mina gamla grejer för att hitta dom :P Har så mkt saker där i lådor som jag inte vill göra mig av med. Men så e de väl alltid? ;)

Igår va jag (vi) en sväng på gymmet igen. Pressade mig hårdare än sist för jag vill känna att det värker! Alltid skönt att inte ha träningsvärk tänker vissa men jag tycker det känns gött o känna att man fått använt musklerna och att det händer nånting. Men än så länge känner jag inte nånstans att jag har tränat! Varför?? Har itne tränat på skiit länge så jag tycker jag borde känna nått!?
Blir bodypump i veckan så då kan man ju räkna med att man känner nått! Jag föreslog att vi kör bodypump både tis och tors men tjejerna tyckte det skulle bli för mkt. Man måste ju inte lyfta hur tungt som helst. Man kan ju bestämma själv hur hårt man ska gå på ;)
Jag hade mer än gärna gjort det men e ju inte så sugen att gå ensam! Madde kör ju inte bodypump för tillfället. Sa till henne att hon kunde hänga me men köra lätt men då tittade hon på mig som om jag vore dum! Haha!
Man kan inte gå på body pump om man ska mesa. Och jag förstår ju vad hon menar. :P

Jag tog ju bilder för typ ett halvårsedan där man kune se hur jag sett ut innan träning. Slänger upp dom här igen för nu har jag ju faktiskt kommit igång på riktigt! Pinsamt att lägga upp sånna bilder och inte sätta fart haha! Men nu så.

Nu har jag gått ner typ ett kilo lr två sen jag tog dessa bilder men dom kilona ska tillbaka! :D
Och, jag gör inte detta för att fiska komplimanger!! Även om jag såklart blev jätteglad sist jag fick alla komplimanger när jag la upp dessa bilder så e det inte alls syftet med det. Bara så ni vet!

 

Nu ska jag ta tag i saker som jag skulle fixat igår kväll. Världens underbaraste hade fixat och donat här hemma under tiden som jag gymmade trots att jag sa att jag skulle ta det sen. "Jag tänkte att det måste vara jobbigt att komma hem till sånt när man har gymmat och e trött så jag fixade det!"

Han anar inte hur tacksam jag e för att han finns!!! ♥

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback