Happy day!

Publicerad 2012-01-31 Tid 10:05:33
Fick ett underbart besked i morse. Nu ska jag äntligen få utbilda mig till Internationellt licenserad personlig tränare! :D
Jag har velat i så många år fram och tillbaka om ad jag ska bli men har alltid fallit tillbaka på detta. Ett tag tappade jag allt som hade med träning att göra så jag tappade motivationen till att bli det jag vill. Nu e jag tillbaka och nu kör jag fullt ut! Känns så skönt att ha hittat tillbaka till mig själv!

jag har mer lr mindre alltid hållt på med träning så efter över ett år utan det gjorde mig till en annan människa. Någon som inte kändes som mig själv och jag trivdes inte alls. Nu e jag mig igen!
Jag ser inga direkta resultat på min kropp men jag känner det inombords och det ser jag när jag ser mig i spegeln. Jag mår bättre nu och jag mår som mig själv!
Ikväll är det bodypump och jag kommer köra slut på mig själv som vanligt :P Ska ladda ordenligt och hoppas på at jag orkar hela vägen ut utan att skaka sönder ;P

Det där me o träningsblogga gick ju bra ;) Ska komma igång mer men de e inte så lätt när man inte finner tiden! Kanske blir roligare om jag fixar en bättre design också. jaja...

Nu har jag skickat iväg lite papper åt Andreas. Så nu hoppas vi på bra besked ifrån hans sida också :)


Ha en fin dag!






Emelie

Ja det går ju inte kommentera på det andra så jag gör det här ;)

Men jag läser för att jag finner det kul att följa och se hur ni har det och följa Lexus utveckling osv. Sen skriver du en del bra tips och rolig läsning. Det är väl i det stora hela varför :)

Men det är inget att bry sig om om människor inte tycker om det ni gör och inte gör :)

2012-02-01   12:47:29   Website: http://missyemelie.blogspot.com


En chic mammas bekännelser

tack :) ni med !! och jag läser din blogg för att det är skoj att se vad du gör, du kanske inte tycker att du gör mkt, men det händer saker hela tiden. Intek onstigt att du är stressad ;)

2012-02-01   16:42:52   Website: http://mizztang.blogg.se/


Sofia

Kan du inte jobba nu lite och sen va ledig under sommaren då? Eller när börjar din utbildning?

Jag läser din blogg för att du har en grymt skön personlighet, du är inte sådär ytlig som många är. Du är Bella! Du kan lägga upp kort osminkad samtidigt som du kan visa dig fixad och det är så vardagen och livcet ser ut. Du tror dig inte vara ngn annan och du är en toppen mamma! Jätte roligt att se vad ni gör på dagarna även om det bara är koka gryta, natta Lexus osv osv.. Så sluta inte blogga och jag ser verkligen fram emot vår dejt :) Kraaamar

2012-02-01   22:32:30   Website: http://junisofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback