Gooodmornin :)

Publicerad 2012-01-30 Tid 09:56:22
Skönt att vakna upp idag. Lexus vaknade vid fyra av att han var så snorig att han inte kunde andas riktigt. Han fick lägga sig hos mig och sova, så mysigt!
Men sen sov vi ut, upp och drack välling. Lekte massor och sen kom gäspningarna så det var bara att gå in och läga Lexplex igen. Längtar tills den dagen kommer då man bara kan lägga ner honom i sin säng och han somnar direkt. Det hade varit skönt och smidigt :)

Idag..ja hur ser dagen ut idag? Har suttit i telefon och snackat med en trevlig person. Fixat lite grejer på nätet och nu tar jag det lungt innan busungen vaknar. Jag har lite grejer jag borde fixa med. Men vi ska sätta oss med det ikväll så vi får det gjort. Så kan jag äntligen pusta ut och låta tiden sköta sitt sen.

OM saker går som vi vill nu komme vi ha den framtid vi hela tiden velat. Lr ja på et ungefär iaf ;D
Hur skönt vore inte det??










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback