Godmorgon!

Publicerad 2012-01-25 Tid 09:51:40

Sitter här med det obligatoriska morgon kaffet. Så gott :)

Sjukt trött i kroppen i dag. Konstigt? Njae. Inte direkt! Körde bodypump igår och hon som körde passet gick all in för de stora musklerna. Så energin tog slut snabbt :P
Ska bli skönt att köra nästa pass och komma igång med detta. Man tränar hel kroppen och de e riktigt grym träning!

Ja nu skulle jag ju inte skriva om träning här men ja ny blev det så ;) nån som har träningsvärk idag?

Haha jag får mjölksyra av minsta lilla ansrräningning! Ingen träningsvärk ännu men det kommer att komma, de e jag säker på!
Andreas ringde nyss och berättade en spännande sak. För oss iaf! Det rör ingen annan direkt så :) jag hade varit överlycklig om det gick vägen men det vet vi ju inte än! Håller tummarna stenhårt! :D
Känns som en bra dag idag. Även om stressen nosar mig i nacken. Jag måste verkligen röja upp lite. Madde och C kommer senare och vi ska laga nått gott som vanligt ;) men Andreas ska iväg och träna så allt känns en aning tight!

Näee... Om jag ska försöka hälla i mig mitt kaffe innan lex vaknar så ska jag nog hinna me o tända i kaminen också. Bästa köper ever!! Den blir sjuuukt varm när man eldat länge i den så staketet som bara var tillfälligt får bog vara kvar tills Lexus blir tonårig haha!

Ha en fin dag alla fina :) så skönt att veta vilka som läser!




Bjuder på en gammal bild. Tar för lite bilder asså!! Sugen jag blev på att bli ljusare i håret nu ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback