Fin helg ♥

Publicerad 2012-01-29 Tid 20:39:45
Har haft en så himla fin helg! Träffat underbara människor och haft det så bra :)
Nu sitte jag i våran mini (reserv) soffan, ätit keso-mellanmål,chips,godis choklad, cola. Det e helg. Då får man ;D

Har äntligen hittat några avsnitt från den nya säsongen av jersey shore. Dom finns fan inte att få tag på överallt ska jag säga! Phu, vad jag letat. Så det ska jag gotta mig i just nu.
Andreas har blivit en äkta spelnörd haha! MEN han har sina intressen o jag har mina. De e gött att man inte måste göra ALLT tillsammans. Tänk va tråkigt han hade haft om han satt här med mig nu när jag nördar mig med mina serier. Nä de e väl tur han har spelet ;D
När jag var liten förstod jag inte min mamma som älskade att sitta i tystnaden i köket och läsa en tidning. Jag fick panik! Men idag fattar jag. Egentid

Hoppas ni haft en lika skön helg som vi. I morgon är det en ny vecka :)


Kvällen choklad, så jäkla god!!

 

 




Emelie

Härligt :) Vi har haft en fantastisk helg med både tillsammanstid och egentid :) <3

2012-01-29   21:47:30   Website: http://missyemelie.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback