Den perfekta kvinnan?

Publicerad 2012-01-20 Tid 14:43:25
Idag vaknade jag oc var inte alls på bra humör. Fattar inte riktigt va detta beror på men så har det varit länge. Ena stunden känner jag mig så sjukt nere och så tar det kanske en timma så känner jag mig sjukt lycklig?? Varför e det så? Blir tokig snart!!

Nu e jag på bra humör igen iaf ;) Och fick som en blixt ifrå klar himmel bestämt mig för vad jag vill göra med mitt liv. Jag e TRÖTT på att vela och inte veta ett piss hur jag ska göra med saker och ting! Vad vill jag?? Nu kör jag bara. Jag har ett mål och det kommer ta ett tag att ta sig dit men jag vet att jag kommer gilla det när det e dags! Nu ska jag fan ha bestämt mig för sista gången! Jag har velat detta i så många år så varför ska jag inte göra det? Man kan itne stå och trampa på samma ställe år efter år. Nej!! Det går inte!



Anyway, vet ni vilka mått den "perfekta" kvinnan ska ha? Nu finns det ju egentligen ingenting som är perfekt men idealet säger iaf 90-60-90. Dvs 90 cm över bröst, 60 cm midja och 90 cm rumpa. Så har man de perfekta måtten tydligen. Jag håller just nu på att fixa med en till blogg. En träningsblogg där folk kan följa mig som e intresserade av min resa till "mitt" ideal. Så slipper folk som inte e intresserade av detatt bläddre igenom inlägg efter inlägg om träning på min vanliga, privata blogg.

Vill ni veta vilka mått jag hade? :)
Då får ni kika in på min nya blogg senare. Ska se om min lilla syster orkar fixa en roligare design till den senare men just nu e den helt blank. Men ni kan få gå in ändå. Detta blir sista inlägget i denna bloggen om träning så vare gång ni glömt av adressen till min träningsblogg klickar ni bara på träning/hälsa i denna blogg och där (i detta inlägg) har ni länken dit. Har inte hunnit blogga där en men ska slänga in första inlägget så fort jag skrivit klart här! :)

BellasWorkout.blogg.se



Nu peppar vi varandra och når våra mål!








Emelie

Glömde skriva i den andra bloggen att du är fin som du är iaf :) Finns inget som är perfekt men du är nästintill :)

2012-01-21   11:05:24   Website: http://missyemelie.blogspot.com


Emelie

Glömde skriva i den andra bloggen att du är fin som du är iaf :) Finns inget som är perfekt men du är nästintill :)

hoppas du når dina egna mål iaf :)

2012-01-21   11:06:34   Website: http://missyemelie.blogspot.com


En chic mammas bekännelser

Eller hur, är så trött påå alla brudar som tränar som as och svälter sig :/ suck :p

2012-01-21   11:19:52   Website: http://mizztang.blogg.se/


En chic mammas bekännelser

stackars knän :P u får köpa sånna easy tones dom hjälper att stöda upp knän osv, typ omöjligt att gå med foten varken inåt eller utåt :)

2012-01-21   13:22:15   Website: http://mizztang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback