Biolage + Dove

Publicerad 2012-01-05 Tid 10:11:57
Jag har köpt hem sköna produkter ifrån Biolage och tänkte tipsa om dom. Jag tänkte egentlien inte alls köpa dom utanv ar mer inne på LÓreals repair serie men både mamma och en annan bekant rekomenderade dessa och även hon inne på bellbox när jag bad henne ta fram nått bra för mitt hår. Dom hade massa erbjudanden på stora flaskor b.la LÓreal, Goldwell och Biolage.
Jag fick iaf med mig Biolage fortetherapy som är stärkande för tort och slitet hår. Den e helt grym! Förr märkte jag liksom ingen skillnad när jag använde biolage men de var väl förmodligen för att mitt hår inte var i samma behov av det som nu?
Håret doftar underbart och balsamet e sjukt utredande! Denna kan jag rekomendera starkt!

Dock så kostar det ju lite. Nu har dom bra erbjudanden på stora flaskor på bellbox. Tror mitt kostade ca 500 kr för 1 liter schampoo och 1 liter conditioner. Sen för dom som inte e stora fan av biolage så fanns de ju goldwell också som jag sa. Lika stora men liite dyrare bara och dom hade även liter flaskor med inpackning.



Anyway, för dom som inte har råd me frisör grejer eller kanske tycker de e onödigt att köpa så dyra grejer så kan jag dela me mig utav något som e mitt favvo-budget schampoo. Dove har ju kommit ut med en olje serie och jag blev sjukt posetivt överaskad när jag testade det!! Ni har väl hört om maroccan oil? Dom har ju sånna här grejer fast mer exklusiva och förmodligen bättre i längden men för stunden funkar dove kanon! Håret blev super lent och glansigt. Jag fick dock byta ut schampoot för att hårbotten blev lite fet för snabbt tyckte jag. Men inpackingen och balsamet e bra :)

Jag orkar sällan skriva om sånt här längre men efter att någon skrev till mig at hon förväntar sig maaassor om detta i bloggen nu kom jag änna på att de va ju faktiskt sånthär jag tyckte om att blogga om. Det var då de var kul! Så, ja...jag kan väl dela me mig om mina favvogrejer till håret då ;)

 

Nu när min maroccan oil snart e slut köpte jag hem orofluidos hår olja ist. Den känns himla bra på fingrarna iaf, inte lika seg som maroccan oil men om den e nått o ha? Ja det återstår o se :) Nån som testat den? Vad tyckte ni?

 

 

 






En chic mammas bekännelser

Helt rätt ;) fortsätt så !!!! :D

2012-01-05   15:03:42   Website: http://mizztang.blogg.se/


Emelie

Biolage är underbart! Hade det i flera år förr! Och som du säger det doftar ljuvligt ;)

2012-01-06   13:13:28   Website: http://missyemelie.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback