Attans bananer!

Publicerad 2012-01-13 Tid 13:57:04
Haha älskar ju dessa tönta "vordommar" ist för dom fula svordommarna. :P
Men de e så typiskt. Vi hade sett fram emot en resa i sommar och en skidresa nu och vi åker i morgon. Får reda på idag att bilen skulle varit besiktad för länge sen och att vi inte ens får köra bilen nånstans förutom till verkstan lr besiktningen!! Så jävla typiskt!
Som tur var fanns det en tid ikväll så nu håller jag tummarna för att det itne blir körförbud på skiten! Det skulle ju bara var grädden på moset asså. Då blir det ingen resa alls!! >:O

MEN, då finns de ju massa annat o lägga pengarna på! :D Har nämligen hittat soffan som vi ska ha, nya kuddar och en lampa vi ska ha över köksbänken. Samt att jag har snackat med min "privata" tatuerare så så fort jag bestämt mig för det exakta motivet ska jag höra av mig så kör vi direkt. Hon e så jäkla grym!
Vad det blir får ni väl se när de e klart :)
Sen så vill jag göra min jkla cover up nån jävla gång. Men den e ett litet mysterium. Vet inte riktigt hur jag ska göra med den så ska låte henne kolla på den o se vad hon säger. För den e nog inte så lätt att göra en cover up på. Måste nog blekas först. Jaja...

Har precis lagt min ilskna unge ;) Det märktes ine alls på honom att han var trött men de e ju tur att jag känner honom för när han e så där arg och skrikig betyder det ara en sak. Det lät ju nästan som om att han hade skadat sig rejält men det enda han ville var upp i famnen. Ingen leksak ingenting dög. Så fort jag la honom i sängen så socknade han. Min älskade lilla fis ♥

Btw, finns det nått snyggare än black and grey tatueringar? Jag har lite svårt med färg i tatueringar så personligen kommer jag alltid köra på black and grey. Möjligtvis en färg i en bng tatuering. Typ...röd/orange eller grön/blåa toner.
Denna tkr jag e rätt snygg i färgerna men arbetet kunde ha varit bättre!

 

Andreas mormor tittade på oss när vi kom hem ifrån filippinerna och sa: Nu räcker det me tatueringar va? det ser ju så smutsigt ut!

Haha, som sagt. Smaken e som baken. När jag var 15 och hade gjort min första tatuering sa min bästa väns föräldrar att de e å tråkigt att man tatuerar sig bara för det e mode. Tänk när det inte är mode längre. Då kommer du att ångra dig!

För mig är tatueringar en livsstil inte nån trend. Jag har alltid älskat tatueringar sen jag upptäckte dom. Sen jag var en liten tjej. De vet ju alla som känner mig.

Ångra sig? ja de kanske man kan göra. Men älskar man detta så hittar man garanterat nått mer intressant att täcka den gamla med. :) Något som e lite tråkigt nu när jag kikar runt på bilder ifrån en sida jag kikat mkt på e att det duker upp mer och mer tatueringar med black and grey rosor på just överarmen. Jag älskar mina rosor. Kommer aldrig ta bort dom men jag vill inte att det ska bli som "trampstamp" trenden. det hade ju varit trist!

Nu vet jag att det finns nån som kommer reagera på att jag "härmar" nån annan som nyss bloggat om tatueringar. Men de e inte riktigt meningen! Jag blir ju inspirerad av bloggarna jag läser och jag e också jävligt sugen på att gadda mig så då måste jag väl också få blogga om det? Om jag vill? ;)

 

 

 




En chic mammas bekännelser

jag tycker som du, tattoos är en livstil inte en trend, jag har velat i flera år sen jag gjorde mitt hjärta på ryggen att fylla ut den, dock tror jag det blir en förlängning på benet först där jag har min och robins tattoo. Men det är en drog, gör man en vill man göra flera :p Tycker dina rosor är jätte fina och det är ju dina och de betyder ju en sak för dig, det blir aldrig ngn ''stamp'' :)



det var inte skönt med skrapningen men det gör verkligen gott :) haha byxorna är ett underställ :p super sköna verkligen :D

2012-01-13   16:26:57   Website: http://mizztang.blogg.se/


Camilla - Mamma till Naemi

men åhh.. hoppas det gick bra med bilen och att ni kan åka imorgon!!!

Vill också tatuera mig, måste beställa tid snart ju!!! Dock skulle jag nog aldrig göra en så stor. men man vet ju aldrig. de säger ju att om man har gjort en så vill man ha fler. ;-) så...

2012-01-13   20:55:38   Website: http://millamirakel.blogg.se/


En chic mammas bekännelser

okej, får se om det blir ngn skillnad senare :)



nej jag tog den ifrån hemnet :) så svårt att bestämma, bygga elelr köpa nytt :/ suck haha ! hade gärna typ vunnit massa pengar också :) mycket man vill !!

2012-01-19   21:45:59   Website: http://mizztang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback