2012

Publicerad 2012-01-01 Tid 15:42:48
Jaha nytt år då! Undra vad detta året har att erbjuda ;) Ser redan fram emot en massa saker! Längtar efter att få mysa me nyfödd bebis! De kommer ju så många bebisar i samma veva, helt underbart!!

Våran kväll igår belv ju inte alls som planerat. Lexus var jäte förkyld när han vaknade på morgonen och hade ingen enrgi alls. Senare fick han hög feber så det var bara att ställa in planerna. Ist så åkte vi bort till Andreas föräldrar som bor 5 min bort och firade det nya året me dom. Lexus blev så dålig stt jag fick dåligt samvete för att vi ens tog oss ut över huvudtaget. För hans skull hade det kanske varit bättre att inte ge oss ut alls. MEN det var fem min bort och han umgås nästan me dom varje dag så de e inte en massa nytt folk och nya intryck.
När alla raketer fyrades av trodde jag att Lexus skulle vakna av en hjärt atttack och vara vettskrämd. Grannarna sköt nämligen precis utanför sovrums fönstret där Lexus låg men när jag kikade till honom snarkade han som aldrig förr haha. Trött bebis? Hade inte sovit på hela dagen stackarn. Han var så sjukt tät i näsan och inga droppar hjälpte.
Men idag e han bättre. Lika snorig men känns som att febern släppt och han e piggare.
Så va gör vi idag? Inte ett skvatt. Jag sov til 13. 13.00!!
Haha jag fick änna dåligt samvete för att jag sov så länge men jag behövde det tydligen.



Så, hur startar ni erat nya år? Helt sjukt vad åren har flygit förbi. Nu har jag, Camilla och Alex iaf bestämt att vi ska komma igång och röra på dököttet!! Så mkt lättare att få fart när man har flera omkring sig som e träningsugna. Man kan peppa varandra och det behövs i början innan man fått in rutinerna. Jag ska få tillbaka min själv disciplin! De e mitt nyårslöfte. Att skärpa mig och att vara mer bestämt ist för att vela! Ta lite chanser för annars kommer man ju ingen vart!

Näpp! Nu ska ja ta en dusch! Gott nytt år!




Camilla - Mamma till Naemi

Ja, nu är jag riktigt sugen på att börja träna!!! Åker till Anderstorp nu ikväll men kommer hem på torsdag så vad sägs om att köra första träningspasset på fredag??? Ni får tjuvstarta innan såklart. men en liten stund på fredag kanske vore nått??? kramar

2012-01-01   17:38:47   Website: http://millamirakel.blogg.se/


Camilla

Jag jobbar inte på fredag, är ju röd dag då. Så vi kanske kan träna på morgonen/förmiddagen?! Kramar

2012-01-01   20:08:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback