11

Publicerad 2012-01-11 Tid 08:23:17
Idsg vaknar vi pigga och glada! :D Så underbart att jag gick och la mig i tid. Lexus vaknade halv sex i morse. Fattar inte varför han bestämt sig för att vakna vid sex tiden ist för nio som förr.
MEN jag e pigg ändå så det gör inget!

Har så mkt i mitt huvud som jag vill skriva om. Men jag orkar seriöst inte sitte vid datorn och formulera mig o ha mig just nu. Ett kort litet inlägg får det bli.
Idag, blir det förmodligen en sväng till grästorp så jag kan hämta mina skidor. Mamma slutade tidigt idag så då kan hon ju få gosa lite med Lexus medans jag rotar fram mina grejer.
Sen så blir det en sväng till gymmet ikväll med Anna. Så jävla skönt att ha kommit igång nu. Hoppas bara jag fortsätter i samma takt när jag kommit hem ifrån fjällen. Det e så lätt att komma av sig så jag tränar varenda chans jag får för att hålla suget uppe :) Älskar det! Fan va bra man mår av att träna.

Idag anar jag nog tom lite träningsverk! Har gått och gnällt över detta i flera dagar. Att jag inte fått nån träningsvärk och det tycker jag e lite skumt. Alex säger att de e för att jag redan e så vältränad men det har ju inte alltid med det att göra. Har man inte aktiverat musklerna på länge så bör man ju få träninsvärk ändå?

Jaja det blir ju värre när man kör lite pump lr kanske box ;) Ska bli så gött!!

Nu låter det som att nån ligger o sparkar på spjälsängen. Kan vara en vaken bebis.

Btw, vi snackade om det på gymmet om att det e bra att ta bilder på sig själv för att kunna se och jämföra sig själv (med sig själv, man kan aldrig jämföra sig med nån annan). Jag funderar på om jag ska gå in för detta ordentligt! Filma, fota och träna som en gris. Ska jag lägga upp veckobilder här? Nu e ni ju inte så många som läser och min blogg e låst så vem som helst kan ju inte se. Vilket e skönt!!
Jag vet att jag tycker sånt e kul iaf. När min vän Jennifer tränar sitter jag som en tok och läser hennes blogg för att kika på bilder. Dock e hon inte så duktig på att lägga upp bilder men när hon gör det e de så kul att se hur bra hon lyckats! Hon och Critte går verkligen in för det och man blir ju så inspirerad!

Anyway, hade det varit intressant? Jag kanske gör det ändå. För min egen skull och för att hålla mig motiverad men de e ju alltid kul om ni gillar att läsa det jag skriver om :P

Näpp! Nu ska jag sätta igång en tvätt. Godmorgon på er! Pöss.

Lite inspo.

Eller vad sägs om...

 

Hahaha JA! Så häär ska jag se ut när jag nått mitt mål! Hmpf ;)





En chic mammas bekännelser

super skoj att läsa om träning och resultat, jag tog kort i förrgår, inte för att jag kommer få ngn stor skillnad, men det skall bli skoj att se om det går att göra förändring genom träning hemma :p du kommer se ut så på nolltid :D

2012-01-11   10:13:21   Website: http://mizztang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback