1 week.

Publicerad 2012-01-12 Tid 11:50:23

Mina "före" bilder jag la upp häromdagen är ju inte direkt rättvisa. Dom togs i juni förra året. Dvs 5 månader efter Lexus kom och snart är han ett år så det är ca 7 månader sedan. Lite väl gamla e dom ju.

Så här lägger jag upp nya bilder. Rätt kassa och tagna med mobilen men dom duger? Jag vet inte om ni e intresserade av detta men jag gör det för min egen skull. Undrar ni hur? Fråga för jag orkar inte skriva nått invecklat.

Här e iaf färska bilder. Tagna för en halvtomma sedan. Osminkat och smutsigt hår haha MEN det e inte det man ska fokusera på nu ;) ni får sluta läsa min blogg om ni inte vill läsa sånt här.för nu gör jag som sagt detta för mig!



Camilla - Mamma till Naemi

Redan snygg kropp!!! Bara magrutorna som fattas men det jobbar vi ju redan på!! hihi.. ;-)

2012-01-13   20:58:37   Website: http://millamirakel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback