Vem fan är du?

Publicerad 2012-02-16 Tid 14:17:12
Ser mig i spegeln och ser inte riktigt mig själv. Gah!! Virrigare än någonsin. Mina kläder känns inte som mina. Mitt hår känns inte som mitt och jag känns inte som jag. Ja jag förstår att ni inte fattar vad jag snackar om. Nån fattar, det et jag ju. Men alla behöver inte fatta min konstiga hjärna. ;)

Jag börjar långsamt hitta tillbaka till mig själv. jag måste bara greppa tag om en tanke och sen hänga med i svängarna men oftast flyger allt bara runt och jag hinner inte fatta tag.
Det snurrar i min skalle, minst sagt.



Jag sitter och knopar ihop en playlist på spotify. Tar bort hela min gamla utjatade lista och fyler på med nya och gamla godingar. Har ni någon favvo artist lr favvo låt? Dela me er vettja :) Jag klarar inte att leva utan musik! Utan musiken dör jag.

Det var värst vad dramatiskt allt blev då. Haha! Ha en fin men grå dag ;)





Jason och hans texter. Man måste lyssna på texterna om man ska lyssna på hans musik.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback