Utseendefixerad? Jag?

Publicerad 2012-02-14 Tid 12:05:46
Jo visst. Det är väl ingen nyhet?;P Det är ju alla vi tjejer. Nästan. Men bara för att man bryr sig om sitt utseende betyder det inte att man inte bryr sig om andra saker.

På tisdag ska jag äntligen få fixat mitt hår. Det behöver verkligen en uppfräschning.
Mitt hår e rätt torrt och hur smart är det då att bli ljusare egentligen? jaja...finns ju nått som kalls årvård ;)

Jag ska göra lite highlights och fräscha upp med en brun toning. Men hade jag inte haft ett slitet hår att tänka på hade jag gjort nått sånt här.

Audrina och hennes underbara hår. Löshår visserligen but still.

Hur fint är det inte när slingorna kommer fram ur svallet sådär? Blir så livligt och fint :) Långt hår med lite fall+slingor får så mycket liv. Nu har min vän Camilla också gjort slingor i sitt korta hår och jag känner nog inte en enda som har så mycket liv i ett så kort hår! Så tjockt, glansigt och fint :)

Sen kikar jag på kardashians och dom har ju otroligt hår alla tre. Mörkt, långt och fräscht! Känner mig lite extra fixerad vid sånt här idag :P

Jag ska spara ut mitt hår. Få det sådär fint och långt även om det ska ta evigheter. Jag ska träna mig till en kropp som inte e slapp! :P Och så ska jag nog bleka tänderna!! Och sluta me kaffet ;P Kolla på Audrinas tänder liksom?!

Aldrig e man nöjd! ;)


Just det, det är ju alla hjärtansdag idag så får önska er en fin sådan! :)

Hos oss blir det bara lite extra mys. Jag kanske e tråkigt och oromantisk men jag tycker sånna här dagar e så överskattade. Man måste liksom gulligulla sig även om man egentligen inte känner för det. Fattar ni vad jag menar? Så mycket finare att överaska någon en dag som det inte är ett måste då det kommer ifrån hjärtat på rikitigt. Inte pga av något datum. äsch, jag e la tråkig?;)

Ha en fin dag iaf!

Känner mig lite komisk när jag ena dagen skriver att jag inte tycker det e kul att blogga och sen bloggar jag mer än vanligt? hehe. ptja...man får sina ryck.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback