Utemöbler i februari?

Publicerad 2012-02-23 Tid 15:33:47

Gud vilken underbar dag! Helt ofattbart med tanke på att det bara e februari!
Jag har precis tagit mig en välbehövlig tupplur och Lexus sover fortfarande. Hann inte med min lilla tupplur tisigare så set var perfekt att jag fick den nu :)

Träffade Madde förut för en födelsedagslunch och en promenad i solen :) kunde inte fått en bättre dag känner jag! Men nu när det fortfarande e så fint ute kan jag inte låta bli att bli lite rastlös. Ska nog ta ut utemöblerna så man kan sitta emot väggen och götta sig :) lite tidigt kanske men kommer er nån mer snö nu så lär den väl ändå inte lägga sig?

Nä jag hoppas våren e här nu! Ååååh underbara vår!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback