Trött

Publicerad 2012-02-24 Tid 14:01:19

E så jäkla trött. Förstår ite varför men de e fan inte lätt att ta sig ur sängen på morgonen. Lexus e också ovanligt trött. Mja så e det vissa dagar.

Har inget kul att blogga om alls. Bara allmänt tjöt som vanligt. Det e fredag idag och det innebär massa gott!! 😄 va sugen igår men älskling sa strängt nej. Duktigt! Han har inte haft bästa disciplinen innan så när han har det e de ju bäst att lyssna 😊
God mat blir det också som redan står på spisen. En vanlig fredag egentligen :)

Jag blir galen på all planering snart. Jag önskar man kunde ta allt som det kommer men det går inte riktigt. Jag ska kontakta fkassan när de e dags att fixa resterande dagar o se lite hur jag ska göra. Jag vill ju egentligen vara ledig sommaren ut men då lär man bli så jävla fattig och det går INTE! Och sen övervåningen. Blir stöööörd! Jag vill ha ett pris nu! Hur svårt kan det vara att skicka iväg ett litet mail?

Jag vill att tiden ska gå så att man når fram till allt. Men bara för att man vill det går tiden långsamt ist för ovanlighetens skull. Hmja vad gör man? Inte ett skit :) de e bara att gilla läget antar jag.

Weeell, ha en fin fredags kväll alla! Nån mer än ni som hade önskat en varm sommarkväll nu ist? Massa vänner och grillar som luktar gott? Åh! :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback