Tjeeena tjeeeena

Publicerad 2012-02-23 Tid 08:07:21
Gomörra, gomörra! ;)
Hur mår mina kära läsare idag? Solen skiner ju och himlen e helt klar så kan man må annat än bra?
Jag har en uns huvudvärk och lite snurrig. Vet inte riktigt varför men glad e jag ändå!
Va en heldag på ullared igår. var rätt sparsam jag medans madde gick loss ordentligt! Dit ska jag också åka sen när jag e gravid och har en växande mage. Kanon att köpa mamma kläder där :)
Jag var ju ue efter kuddar igår men hittade inga som jag gillade :/ tråkigt men jaja what to do! Lite kallingar och sånt där fick jag me mig hem iaf. Det klassiska ;)

Idag har jag nog inga planer ännu. Kanske blir gymmet senare men fram tills dess blir det nog bara massa hemma göra. Tvätta och moppa golven!!!
Jag var så äckligt trött  i morse när Lexus väckte mig så kanske borde ta mig en liten tupplur. Så skönt att lexus kan ta sig ner ifrån sängen på egen hand nu. Dågör det inget om man slumrar till lite under tiden han dricker sin välling för när han e färdig går han iväg själv :P Då vaknar jag iof förstås! ;)

Nä, nu ska jag syssla med annat! Ha en fin dag! pössåkram








Sofia

Hatar att man inte kan kommentera överallt. Jävla skit blogg.se... Iaf, du blev jätte fin i håret ;-) passar dig perfekt med lite slingor. Ser tjockare och fylligare ut. Du ska va mkt nöjd ;) pusaas

2012-02-25   22:51:59   Website: http://junisofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback