Tisdag

Publicerad 2012-02-28 Tid 10:50:56
Jahopp! Då var det tisdag igen. Tiden går så fort när man e mamma ledig. Sjukt!
Just nu e jag lite rörig i huvudet. Jag skyller på lexus ;) Han brukar alltid somna om en timma lr två efter att han vaknat och då brukar jag passa på att duscha osc men idag ville han inte sova.
Nu sover han iaf och jag ska försöka hinna få ordning på mig själv innan han vaknar. Tror minsann jag börjar få en rastlus liten unge. Han har kommit upp i åldern nu och behöver aktiveras ordentligt!
Ni skulle sett honom på boströms igår haha! Han sprang som aldrig förr, sicksacka bland alla färgglada grejer och man fick nästan jaga honom för att hinna ikapp.

Ja så när L vaknar ska vi ut och gå en sväng. Vi lämnar vagnen hemma så han får springa av sig :)

Och just det! Idag bokade jag och Mikey biljetter till Jay z och kanye!! Wihoooo! Fan vad jag har längtat efter att få se Jay z igen! Jag gick på en konsert med honom för ca tre år sedan med en person som inte alls uppskattar hiphopen som jag gör. Sällskapet spelar stor roll när man gör nått sånt :)
Och jag tror nog mikey, eller möjligtvis Jennifer (Gosh) är dom enda av mina vänner som har samma musik smak som mig. Så bättre sällskap kunde man ju inte ha :D

Det kommer bli totalt jävla freakin awesome!! Kommer sakna Lexus som en tooook men det kan vara hälsosamt att komma bort ett par dagar också.

Måste bara klaga lite. Kan dom inte bara SLÄNGA de där TÖNTIGA kedjorna?! Haha ;D

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback