Spring feelings

Publicerad 2012-02-13 Tid 10:40:54
Solen skiner och fåglarna kvittrar. Det verkligen strömmar in vårkänslor även om det kanske e lite tidigt. Men det ärhälsosamt att ta ut våren i förskott ;) Fan va bra man mår av den känslan! Början på nått nytt ♥
Egentligen borde man plugga vid denna tiden på året. De e då man e som mest motiverad och lyckligast när man brjar inse att det går emot varmare tider.
Det var på våren jag tog mitt körkort. Jag tog en intensivkurs i säffle och bodde med ett gäng goa människor på världens bästa skola. Alla som jobbade i skolan var en familj. Det var ett par som startat skolan, fick barn, skiljt sig och sen började fruns nya man jobba där och en av sönerna. Sjukt egentligen men alla kom så jävla bra överens och jag saknar faktiskt lilla skit säffle när jag tänker på det :P
Stekte på terassen och hade det allmänt bra när vi inte pluggade och livet var så jävla gött! ;)

Nä, saknar nog inte hålan. Bara känslan och allt det där.

Det är så lätt för mig att gå vilse i mig själv. Tappa motivationen och inte fatta vad jag sysslar med. Det ör när jag ser tillbaka i tiden och minns vem jag var som gör att jag hittar tillbaka. Egentligen borde det vara tvärtom. Att det var då man kände sig lite vilse. Hehe jaa men ibland blir det inte som man tror.

Min dag idag ser ganska lugn ut. Ska träna ikväll med Alex. ja, jag e fortfarande liite förkyld men det e påväg bort så det kan vara bra att få svettas ut lite baskilusker. ;)

Jag längtar tlls jag börjar jobba! E trött på denna enformiga vardag nu. Även om det skrämmer mig lite att ge mig ut och söka jobb på nytt. Hamna nån annanstans där man blir nybörjare. Det var så jävla längesen jag var nybörjare och det är väl alltid lite skrämmande? Tycker jag iaf :)
Ska faktiskt maila iväg ett cv just nu. Så jag får det gjort.

Nu börjar vi om på nytt. jag vet inte hur många gånger jag sagt detta egentligen men nu ska jag ta mig fan bara vara positiv! ta ett djupt andetag när jag stressar upp mig, stänga ögonen för all negativ energi som andra människor sprider.

Borde slänga på lite bobban och må sådär bra som man bara kan göra till hans musik. Åh va jag älskar bobban ♥




“Just can't live that negative way...make way for the positive day!”
Bob Marley

 

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback