Sovrutiner

Publicerad 2012-02-03 Tid 12:38:55
Ja det e inte lätt när sorutiner ändras. En tid sover Lexus på ett sätt man vänjer sig vid. Sen ändras det för att efter ett tag gå tillbaka till vanliga rutiner men nu verkar det som att han ska vakna vid 06.30 varje dag för att somna om efter lunch. Ganska så normalt för dom flesta barnen?
Han har alltid sovit ca 1,5 timme innan lunch och samma efter mellanmål vid 14. Och han har somnat vid 19.30 på kvällen.
De e inte lätt att hinna me vardagsysslor lr sig själv för den delen när det blir så här. Det har vekligen itne gått att lägga honom innan luch och jag som e van vid att dusch och allt sånt när han sover. Nu blire minsann ändring. Nått som e underbart e att han kan somna utan problem på kvälarna i sin egna säng utan att vi sitter bredvid. Han får välling i våran säng och där myser man en stund innan man lägger ner honom i sin säng när han e vaken.  Han somnar utan gnäll efter en stund och det e  helt underbart!!

Idag e det fredag. Så det blir god mat ikväll och lite godis. Fast det känns som om ja gkäkar godis varje dag! Det måste vi sluta med. Funkar inte när man har barn!
Nu ska jag hämta mer ved. Fick hämta ved förut med Lexus på andra armen. INTE lätt ska jag säga er! Måste ringa ett samta först innan min guldfisk hjärna glömmer.

Ha en fin fredag!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback