Söndag

Publicerad 2012-02-19 Tid 10:59:26
Godmorgon! :)
Lexus ville visst säga godmorgon redan 03.30 i morse. Tur det var Andreas morgon att gå upp ;) Dock tror jag bara att Lexus vaknade och ville lägga sig hos oss bara men Älsk kollade inte klockan och gick upp och fixade välling. När allt var klart kollade vi klockan. Hm..smart!  De va ju bara att somna om efter vällingen :P Får hoppas att de inte blir nån vana bara.

igår kollade vi mello med madde, christer och bebbe i magen ;) Kul att dom gått ut med det nu så man inte behöver tänka sig för om man råkar skriva nått i bloggen.
Iaf jag fick en chock när Ranelid gick vidare haha! Och Mattias åkte ut?! Inte ok. Han och love generation kändes ju proffsigast och sjöng bäst av alla. Gillar Mattias röst också. Måste kännas riktigt surt för honom att åka ut mot en ploj låt. Äsch aja...vilken schlager tönt jag bliit helt plötsligt! Och ikväll börjar big brother!! Det får vi INTE missa! Haha ;D


Just nu sover Lexus och så fort han vaknat och ätit lite lunch blir det en sväng till hans mormor och morfar. Jag tänkte jag skulle rota igenom alla mina grejer jag har där. Det händer ca en gång varje år att jag går igenom det där. Blir nostalgisk och tar me mig massa kläder och skit hem som jag inte använder ändå :P Tänkte göra samma sak denna gången ;)
Tror inte jag har så mkt plagg  kvar ifrån "brynje tiden" men det hade ju varit så kul att hitta lite sånt. Haha gosch.. solskärm "golfkepa", svettband, brynjor, boxar dojjor, boxxar kjol, benvärmare, Hade även en jäkla massa sånna där...va heter det? handledsvärmare med hål för tummen? I alla möjliga former. Den tiden va rolig. Avklippta fingervantar, mörkt, mörkt uppklippt hår med massa små highlights. Haha de e såå synd att vi tog så jäkla lite bilder den tiden. Jag hade massa bilder. Iaf outfits bilder men vet itne vart dom tagit vägen. Misstänker att jag hade massa bilder hos mitt ex. Hade flera mappar å datorn men när jag kom dit för att hämta mina grejer och bränna ut mina bilder hade han tagit bort allt. endast för att jävlas. Så himla tråkigt!

Jaja så en nostalgitripp blir det idag iaf :) Passar bra när älsk e och hjälper martin o tess att flytta. Dom ska flytta till lidköping. Inte så förvånad faktiskt!

Nu ska jag sluta babbla och göra mig färdig så det bara e att dra sen när Lex e redo. Ha en fin dag i plusgraderna! :)





Sofia

Flaschback... Shit! Så har jag med gjort med massa jeans. Hur kunde man gå i så låga? Man tappar ju nästan dom. Tacka Gud

För lite högre midja ;) sött att Lexus står breve dig och är nyfiken hihi.. Du klär ju iaf i sånna jeans nu, de hade jag aldrig gjort hagaha...

2012-02-20   13:58:48   Website: http://junisofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback