Sjuk värld

Publicerad 2012-02-19 Tid 22:25:04

Som jag skrev tidigare skulle jag ill mamma idag och lika lite kläder. Fick flasbacks ifrån brynje tiden och kom och tänka på en person jag varken snackat me eller sett sen den tiden. Jag fick för mig att leta upp honom på facebook bara för o se vad som försigår i hans liv nu liksom. Vart han tog vägen och så.
Det visade sig att han är död!! Han gick bort iförrgår. Helt galet. Och just nu fick jag för mig att leta upp honom?

Jag minns när Patrick Swayze dog. Den natten fick jag ett enormt sig att kolla på dirty dancing som jag inte kollat på på flera år. Morgonen därpå fick vi höra att han gått bort. Sammanträffande? Eller är det nått undermedvetet? Lite skum känsla.

Nä så sorgligt!

Nu ska jag kolla bb. Slippa sånt här tungt snack.

Rest in peace Robert Ekström.

Jag kände honom inte. Sånt måste man ju säga så att folk inte stör sig. Men jag kände honom på den tiden. Patricia du borde minnas honom :)

Ha en bra kväll!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback