Peek-a-boo highlights

Publicerad 2012-02-20 Tid 21:20:39
Hår igen ;) Vädligt mycket yta men jag känner inte för att blogga om nått annat just nu. det blir för mkt deep talk och det orkar jag inte med. So thats why.

Kollar ni på jersey shore? Jenni (Jwoww)  har så sjukt fint hår nu i sista säsongen när hon har röda/orangea löshårs slingor i. Hittar inte en enda bild där det ser bra ut nästan förutom en men det är inte riktigt så hon har det i serien. Så ska jag ha det sen när jag går tillbaka till mörkt :)
jag ska bli en aning ljusare nu men om jag känner mig själv rätt kommer jag vilja bli mörk igen och då ska jag slänga i lite färg för att liva till det också. Kanske lite dip dye känsla över det. Jag han ju inte ha mitt ombre hair så länge då jag itne kunde få till rätt färg. Det var snyggt om jag fixade håret men annars gjorde jag inget med det såg det förjävligt ut. Flammigt och ojämt.

 

Älskar det!



Sofia

Haha ja jag läste det! Jag visste det men sen undrarjag, den andra jävla bruden? Hanna eller vad heter hon. Känns som hon med är en bluff. Kan man vara så dum i huvdet?Eller?`Shit vilken människa....

2012-02-21   17:15:00   Website: http://junisofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback