Löövli

Publicerad 2012-02-10 Tid 10:04:09

Fyfan va trögt det var att gå upp idag. Sov som en kratta och e så jävla förkyld!! Skit också. De e ju kalas i morgon och allt! Hur kul e de om jag blir tvungen att stanna hemma på min bebis ettårsdag?

Jag har redan använt typ, två dagars förbrukning av nässpray men e ändå as tät. Suck!!! Känner mig som en riktig gnällspik idag men får jag vara faktiskt :P

Hela helgen fullproppad med planer och både jag och Lexus e sjuka. Underbart.

Näpp! Ska väl försöka trycka i mig lite frukost och sådäär. Nu har Lexus fått för sig att han ska sova innan lunch igen. Jag hade säkert kunnat hålla honom vaken men jag e ju lika slut själv så det e rätt skönt måste jag säga.

Ja de var väl allt just nu. Hej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback